Wednesday, July 15, 2009

bile sudah busan...

1. Bekas kekasih saya adalah:
perlu ke igt kesah lame..

2. Saya sedang mendengar:
lagu Jai-ho

3. Mungkin saya patut:
lebih bersemangat!

4. Saya suka:
buat ape yg sy suke~~

5. Sahabat-sahabat baik saya adalah:
mereka yg membetulkn bile salah, menyokong bile jatuh dan menghargai ape itu frenship..

6. Saya tak paham:
dgn manusia yg suke berpura2

7. Saya kehilangan:
wang yg byk kerana lbtop br neh~~

8. Ramai yang berkata:
You're not afraid to speak your mind! yeah,wtpe nk hipokrit

9. Makna nama saya:
cahaya zuhud kot..not so sure la~~

10. Cinta (sejati) itu adalah:
ssh nk jmpe tp ssh nk dilupekn..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
mngular dan tdo, lalu sy tumpang sekaki..huhu

12. Saya akan cuba:
mnjadi lebih berjaya dr hari ini~~ceh,ayat cm fadilah kamsah!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
forever~~

14. Telefon bimbit saya:
sudah brusia lebih 3thn..bile nk gnti br daa~~

15. Bila saya terjaga dari tidur:
yes! arini mc lg..sunuk btol~~

16. Saya paling meluat apabila:
org yg ckp tanak kalah.die aje yg hebat~~

17. Pesta/Parti adalah:
mse utk enjoy!

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
arnab puteh..sbb sy lahir taon arnab kot.haha

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
13-16

20.Hari ini:
sy rase free.sok da mule serabot blk.huarghh~~

21. Malam ini saya akan:
get ready for tomorrow

22. Esok pula saya akan:
smbung keje yg 2ari terbengkalai~~

23. Saya betul-betul inginkan:
impian mnjadi kenyataan~

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
lupe nk tgk cermin sbb tak gi keje arini..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
of kos la sopink mall~~

26. Makanan Barat atau Jepun:
barat

27. Bilik yang terang atau gelap:
nengok mood la..

28.Makanan segera adalah:
not gud for our health, tp kdg tu addicted gk~~

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
samat bekeje~

30. Saya rindu:
studen life~

No comments:

Post a Comment